Aktualizacja:

Środa, 26 września 2023

04:26 Dostęp do wszystkich skrzynek został przywrócony, w ciągu następnych 48h powinny pojawić się wiadomości archiwalne. Jeżeli nie możesz się zalogować może oznaczać to błędne hasło do Twojej skrzynki. W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą mailową z zachowaniem autoryzowanego adresu email, jeżeli nie mają Państwo dostępu do autoryzowanego adresu email prosimy o kontakt telefoniczny w przypadku nagłych spraw.

Wtorek, 26 września 2023

22:02 Pytacie się Państwo o dane z poczty dot. zawartości skrzynek: wiadomości powoli spływają, przede wszystkim jednak cały czas przywracamy konta, dla klientów, którym nie działa jeszcze logowanie i wysyłanie wiadomości. Prosimy o przeczytanie całego przebiegu zdarzenia.

19:34 Ze względu na nowe system AI dot. spamu przez najbliższe 7 dni na Twoją skrzynkę może docierać więcej spamu niż miało to miejsce do dej pory.

18:09 Około 15:30 został zakończony pierwszy etap migracji: wszystkie konta przyjmują wiadomości przychodzące i w przypadku klientów, którzy jeszcze nie mogą się logować na swoją pocztę - już będą czekały po włączeniu konta w skrzynce mailowej. Z tego powodu możesz otrzymywać komunikat o błędnym haśle przy próbie logowania - prosimy nie zmieniać go w panelu - oznacza to, że konto nie zostało do końca zmigrowane.

17:50 Korzystamy z nowej konfiguracji dot. SPF, wszyscy klienci którzy korzystali z odpłatnej konfiguracji mogą zwrócić się do nas celem wprowadzenia w ramach uiszczonej wcześniej opłaty za konfigurację SPF.

Obecna konfiguracja jest znacznie prostsza i wystarczy w rekordzie DNS dot. spf w polu wartość wprowadzić poniższy ciąg i zapisać:

v=spf1 include:_spf.hostit.pl ~all

14:13 Jeżeli możesz się już zalogować na swoją skrzynkę i nie widzisz wiadomości - musimy Cię poprosić o cierpliwość: priorytetem jest uruchomienie dla wszystkich klientów dostępu do odbierania i wysyłania poczty. Jeżeli jeszcze nie możesz zalogować się na skrzynkę, oznacza to, że proces migracji twoich domen jest w trakcie.

12:32 Wszystkie usługi poczty są systematycznie odtwarzane

5:50 W przypadku pytań, mogą Państwo uzyskać informacje pod nr tel. 782-177-867

Poniedziałek, 25 września 2023

20:10 Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępu dla pozostałych usług poczty email, będziemy Państwa informować w kolejnych komunikatach

19:37 Przywrócenie do pracy usług dedykowanych (poczta dedykowana, hosting dedykowany oraz serwery dedykowane baz danych)

11:43 Występuje problem z dwoma z trzech serwerów DNS, dlatego jeśli Twoja strona nie działa, należy upewnić się, że ma podane wszystkie serwery dns w konfiguracji: ns1.hostit.pl, ns2.hostit.pl oraz ns3.hostit.pl - w przypadku podania trzech DNSów strona będzie działać tak długi jak działa przynajmniej jeden z serwerów DNS

11:25 W chwili obecnej ponownie występuje problem z dostępem do usług poczty, dedykowanych usług hostingu i poczty

10:00 Od godz 10:00 działają strony i w większości Państwa usługi zostały przywrócone po godzinie 9:00 jednak mamy informacje, że nie wszystkie usługi już działają poprawnie.

9:50 Około godz 9:00 zostało przywrócone zasilanie, wszystkie usługi są systematycznie odtwarzane. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Informacja z dnia 25.09.2023:

Nasz opiekun w data centrum umieszczonym we wschodniej części kraju przekazał nam następującą informację:

W dniu dzisiejszym w godzinach porannych, podczas comiesięcznych testów agregatu prądotwórczego doszło do awarii zasilania w data center. Wszystkie służby działu technicznego DC zostały skierowane do usunięcia awarii.